נופש עם הילדים בים המלח – 6 אטרקציות שחייבים להכיר

ים המלח הוא אחד המקומות היפים והמעניינים ביותר בארץ. הפסגות, הים הכחול וסגולותיו הרפואיות, מצוקים עוצרי נשימה, בתי המלון, האכסניות, המסעדות והמבחר המגוון של האטרקציות, הופכים את ים המלח למקום שמושך מבקרים מכל רחבי העולם.

לפני שנתחיל קבלו כמה עובדות על ים המלח:

  • ים המלח מלוח יותר מהים התיכון פי עשרה(!!!!)
  • יש איזה קרחון שמאיים על התואר של ים המלח בתור "המקום הנמוך בעולם" אבל זה קרחון אז ים המלח עדיין המקום הנמוך בעולם
  • ים המלח הוא בעל חשיבות גדול לתיירות ולתעשייה הישראלית
  • מקור השם ים המלח הוא מהכתובים ושם ים המלח נקרא גם יָם הָעֲרָבָה והַיָּם הַקַּדְמוֹנִי

אטרקציות בים המלח

אם החלטתם לצאת לחופשה משפחתית באזור ים המלח, כדאי גם שתכירו את האטרקציות הנפלאות שיש לפלא הטבע, ים המלח להציע.

6 אטרקציות שמתאימות למשפחות שמטיילות באזור ים המלח

נופש עם הילדים באזור ים המלח הוא הזדמנות מצוינת לבלות יחד ולחזק את הקשר המשפחתי. אם אתם רוצים שהחופשה לים המלח תהיה מוצלחת חשוב לבחור באטרקציות בים המלח מתאימות שילהיבו וירגשו אתכם ואת הילדים.

נופש עם הילדים בים המלח

קבלו 6 אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה:

1. טיול בנחל פרת – נחל פרת נקרא בערבית בשם: ואדי קלט והוא מהווה מקור מים חשוב. הנחל זורם במשך כל עונות השנה.

במקום תמצאו 3 מסלולי טיולים ברמות קושי שונות (מסלול קל, מסלול בינוני ומסלול קשה).

במהלך המסלולים שנמשכים 7 ק"מ תוכלו לעצור במעיינות ולשכשך את גופכם במים המרעננים. אם תרצו לאכול תוכלו להגיע למסעדת המעשנת שהיא מסעדת בשרים שממוקמת בכפר אדומים.

2. לייזר טאג – אטרקציה זו מלאה באקשן, כאן לא תהיה לכם מנוחה. במסגרת הפעילות תכנסו למבוך העתידני והחשוך כאשר אתם לבושים אפוד מגן ואוחזים רובי לייזר. לאחר מכן, תצאו לקרב כאשר המטרה תהיה לפגוע ביריבים ולצבור נקודות, עם סיום הקרב תוכלו לראות מהו מספר הנקודות שצברתם לבד ובקבוצה.

משך הפעילות: 15 דקות התארגנות ו- 15 דקות בקרב הלייזר.

מידע נוסף על: לייזר טאג בים המלח.

לייזר טאג - אטרקציה בים המלח

3. אטרקציות במדבר יהודה – טיולי ג'יפים באזור ים המלח, טיולי ניווט, רכיבה על חמורים, רכיבה על סוסים, רכיבה על גמלים, טרקטורונים וטיולי גלישה וסנפלינג – את כל הפעילויות הללו מציעה חברת כנען.

תוכלו לבחור בטיולי ג'יפים או טיולי טרקטורונים מודרכים שנערכים באחד המסלולים שחברת כנען מציעה (ניתן לבחור בין 3 מסלולים).

המסלול יכול להמשך שעה, שעתיים או 4 שעות. הפעילויות המדליקות מתאימות לכל המשפחה והן יאפשרו לכולם ליהנות מבילוי אנרגטי שבמהלכו ניתן בנופים היפים של מדבר יהודה.

4. קולנוע 7DMAX – בבית הקולנוע תוכלו להרגיש כאילו שנכנסתם לתוך סרט. בקולנוע מוצגים מגוון סרטי תלת ממד, ביניהם: סרטי אימה וסרטי הרפתקאות.

לצפייה בסרטים הקצרים שנמשכים מספר דקות מתלווים אפקטים ייחודיים, כמו למשל: עשן, רוח ומים. בנוסף, תחושו שהכיסאות זזים בהתאם לעלילה של הסרטים. אתם יכולים להיות בטוחים שהילדים (ואתם) תהיו מהופנטים!

לפרטים על קולנוע 7DMAX – לחצו כאן

קולנוע 7d - אטרקציה בים המלח

5. חוף הים ביאנקיני – ייתכן שהחוף המדליק יזכיר לכם את סיני. בחוף תמצאו אוהלים שמיועדים לקמפינג, עצים, מדשאות, בריכות בוץ טבעיות, בריכות מים מתוקים, צימרים, מסעדה בעיצוב מרוקאי, חנות שמכילה חפצים שיובאו ממרוקו והפתעות נוספות.

6. אתר מצדה – באזור ים המלח תמצאו את אתר מצדה שבו תוכלו ללמוד על המבצר העתיק שהיה המצודה של הורדוס מלך יהודה. המקום מהווה סמל לגבורה של המתבצרים היהודים שהעדיפו למות חופשיים ולא להיות עבדים של הרומאים.

נופש עם הילדים בים המלח

באתר שהוכרז כאתר מורשת עולמית בשנת 2001, ניתן ראות שרידים ארכיאולוגיים שהשתמרו מתקופת הורדוס.

במהלך השהות במקום תוכלו לגלות ארמונות, מפעל לאגירת מים, מחסנים, בית מרחץ ואת מערכת המצור הרומית.

לצד כל המראות המרתקים הללו תוכלו לצפות בנוף מרהיב האופייני באזור ים המלח. אפשר לעלות למצדה דרך שביל הנחש או באמצעות רכבל. כמו כן, אפשר לצפות בתצוגה אורקולית ובסרטים.

חופשה מרתקת ומלאה בפעילויות באזור ים המלח

נופש עם הילדים באזור ים המלח האזור הנמוך ביותר בעולם, יכול להיות מהנה מאוד ולא לשעמם לרגע.

בחירת אטרקציות בים המלח, פעילויות מעניינות ומגוונות שכוללות בין היתר: פעילויות לימודיות ופעילויות שמעוררות את האדרנלין, תצור עניין לכל אורך הטיול ותאפשר לכל בני המשפחה ליהנות מהחופשה ולחזור הביתה עם טעם של עוד.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן