פאנטזי אטרקציות באילת

מתכננים חופשה באילת? אטרקציות משפחתיות מומלצות


עיר הנופש הדרומית מציעה לנופשים בה שפע של אטרקציות נפלאות שיהפכו כל חופשה לזמן איכות נפלא ומלא בתוכן.

בשנים האחרונות נוספו באילת מתחמים חדשים ובהם היצע נרחב של פעילויות לכל הגילאים. גם לאורך חופי הים האדום יש כעת יותר אפשרויות חדשות לבילוי ובנוסף לכך הוקמו הרבה מאד מסעדות, מועדונים שיצרו גם חיי לילה תוססים למבקרים.

פעילויות בים סוף

קיימות הרבה מאד פעילויות הקשורות לים סוף היפהפה, כמו השכרת בננה על המים ונסיעה עליה סירות רגילות שאפשר לשוט בהן וליהנות מהנופים ומההגעה לשמורת האלמוגים, סירות מרוץ המגיעות לריף הדולפינים, אבובים גדולים להשכרה שיושבים בהם כמה אנשים ונהנים מהשייט בים.

סירות שקופות וגם קיאקים שקופים שאפשר לשוט בהם תוך צפייה ממוקדת על הכמות העצומה של הדגים בכל גודל ומין הנמצאים במעמקי הים, אלמוגים מדהימים, דגים זוהרים ובמבחר עצום של גוונים. גם במצפה התת ימי אפשר ליהנות מההפתעות הרבות של כל מה שקורה מתחתיו, בכל הגעה רואים דגים מסקרנים אחרים.

ספורט אתגרי מרתק בסמוך לחוף הים הם מצנחי רחיפה המאפשרים לצונח לעוף כמו ציפור ולראות ממרומי המצנח את כל מפרץ אילת על נופיו המרהיבים ולצנוח בשלב מאוחר יותר למים.

זה הזמן לקורס צלילה, לקבלת הכוכב הראשון או כוכבים אחרים. הקורסים מתקיימים בהדרכת מדריכים מומחים המעבירים את החוויה המרתקת למתאמנים המוסיפים ספורט אתגרי זה לרזומה שלהם ונהנים מכל דקה של שהייה מתחת למים.

מתכננים חופשה באילת? אטרקציות משפחתיות מומלצות

פעילויות למבוגרים

אוהבי הטיולים מוזמנים להצטרף לטיולים מדבריים בג'יפים למקומות שונים וביניהם פארק תמנע הייחודי. אוהבי הספורט האתגרי יוכלו לבצע טיולים דומים תוך נהיגה על רכבי באגי, טרקטורונים או רינג'רים. חוויה נפלאה ברכבים ממונעים יוצאי דופן שמייחדת את השהייה במדבר הענקי.

מטווח ירי חדשני שהוקם באילת מציע למשתתפים לנסות את מזלם בירי למטרות ממוקדות, פעולות היוצרות תחרותיות בין קבוצות שונות של מתחרים, חוויה מרתקת לכולם.

פעילויות לילדים

ישנם שפע של אטרקציות לילדים באילת, החל מלטפס על חבלים בפארק האתגרי שנפתח באייס מול, לעלות, לרדת ולהתגבר על החששות והפחדים. לאחר הוצאות האנרגיה אפשר ליהנות מהקור על משטח הקרח שעליו אפשר לגלוש במרכז של פארק הקרח, תוך נעילת הנעליים הייעודיות לכך.

במתחם Funtasy באילת אפשר ליהנות מפעילויות יוצאות דופן הקיימות רק באילת, משחקי כדורגל מול שוער רובוטי העושה כל שניתן כדי לקלוט את כל הכדורים. הסימגול סוחף את המתמודדים לבצע כמה וכמה ניסיונות כדי להצליח להבקיע פנדלים ממרחק של 7 מטר.

מבוך מראות מדליק שמי שנכנס אליו, קשה לו מאד למצוא את הדרך החוצה בין המסדרונות והמבוכים כאשר המראות יוצרות תעתוע של השטח והמעברים. משחק מלא בהפתעות מצחיקות וגיבוש חברתי ומשפחתי.

לייזר טאג שהוא משחק מלחמה וירטואלי בין שתי קבוצות הגורם לכל צד לבצע כל שניתן כדי לנצח במערכה. רוח הקרב והעמידה ביעדים מוציאה מכולם את המיטב כדי לגבור על הקבוצה השנייה. מתאים למשפחות, חברים וזוגות להעצמת הקשרים ולזמן איכות.

מתכננים חופשה באילת? אטרקציות משפחתיות מומלצות

טיולים לילדים

אוהבי הטבע ייהנו מגן בוטני ייחודי ביופיו הממוקם בעיר. שפע של פרחים, עשבים יוצאי דופן בשלל גוונים. חלק מהצמחייה מזכירה את תקופת התנ"ך ויוצרת מקום אותנטי אשר נעים מאד להסתובב בו.

אפשר לצאת לשפע של אטרקציות בטיולי שטח לאזורים שונים בכל השטח המדברי הסמוך לאילת. הקטנים יותר ייהנו ממסע כרכרות הרתומות לחמורים וייהנו מסיבוב באזור הקרוב לעיר.

כדי ליהנות מחופשה נהדרת באילת כדאי לתכנן את הימים ולגבש החלטה באילו אטרקציות תבקרו בכל אחד מהימים, מתי תצאו לשופינג, מתי תהיו בחוף הים וכמובן בבית המלון ובמתקניו.

חופשה נעימה!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן