אטרקציות באילת שאסור לכם לפספס

אילת מציעה לנופשים הרבה מאד אטרקציות שמקצתן חדשות ולא כל כך מוכרות וחלקן מוכרות וכיף להגיע אליהן שוב ושוב. מי שמגיע לחופשה לעיר היפהפייה, כדאי שיכיר את האפשרויות החדשות כיוון שהן יותירו בו רושם עז וזיכרון נפלא, כך שירצה לשוב במהירות לחופשה בעיר הדרומית.

חוף הים האילתי

אטרקציות באילת כוללות פעילויות רבות קשורות לחוף הים שבו הנופשים אוהבים מאד לשבת במשך שעות ארוכות כאשר לא חם מדי. במקביל אפשר ליהנות מהצעות רבות המשולבות במים. שייט בכמה סוגים של ספינות, ספינות מרוץ, בננה המותאמת לכמה מתרחצים, אבובים גדולים המותאמים גם הם לכמה אנשים ועוד.

בספורט האתגרי אפשר ליהנות ממצנחים מרחפים מעל הים, להמריא מעלה, לראות את הכול מלמעלה ולצנוח למים.

מעמקי הים מרתקים את כולם לאור אוכלוסיית הדגה יוצאת הדופן החיה בים האדום. אפשר לצפות במתרחש מתחת למים אם נכנסים למצפה התת ימי. התנועה הרבה של סוגי הדגים הכוללת זנים רבים של דגים קטנים וגדולים במגוון עצום ובשפע של צבעים.

אפשר גם לשוט בסירות שקופות או בקיאקים שקופים ולראות כל מה שקורה מתחת למפלס המים. שוהים בסירות פרקי זמן ארוכים ומוקסמים מהמראות המדהימים והנדירים כל כך.

אטרקציות באילת שאסור לכם לפספס

מתחם אייס פארק

פארק הקרח סוחף אליו הרבה מאד נופשים מדי יום, מתחם קניות מוצלח מאד ובמרכזו משטח החלקה על הקרח.  זה הזמן ליהנות מגלישה נעימה וגם ליהנות מהקור השורר בשטח זה של הפארק.

בקרבת הפארק נבנה פארק חבלים גדול שמאפשר לילדים לטפס מעלה ומעלה, ספורט אתגרי שסוחף אותם להרבה מאד פעילות אנרגטית.

כמו כן, פארק פנטזי הצמוד לפארק הקרח המציע לנופשים מתחם בילוי ומשחקים יוצאי דופן אשר רובם קיימים רק באילת.

בין המתקנים, לייזר טאג, שדה קרב עתידני בו נלחמות שתי קבוצות על הניצחון המיוחל תוך שימוש בביגוד ייעודי ובכלי נשק משימתיים. כל האמצעים מקדשים את המטרה והאתגר הגדול מוציא מהם את מירב האנרגיה והם נלחמים בעוז עד שקבוצה אחת מגיעה ראשונה למטרה.

כדי להירגע משדה הקרב נכנסים לסרט קצר שהוא תלת ממדי. הקהל משתתף פעיל בתסריט כיוון שהכיסאות זזים בהתאם לדברים הקורים בסרט, הקהל מרגיש שהוא נע עם כלי התחבורה השונים. הקהל נהנה מטיפות גשם הזולגות מעל ראשי המבלים ומשפע של תחושות נוספות הגורמות לסיפוק אדיר ולצחוק גדול.

משחק חברתי נוסף הוא מבוך המראות בו נכנסים למתחם שכולו מסדרונות ומראות על הקירות, הכול נראה מעוות וקשה לדעת איך לצאת מהמתחם. גילויים מפתיעים קורים במהלך החיפושים והמתחרים מלאים במוטיבציה וברוח קרב כדי לנצח ולמצוא ראשונים את נתיב היציאה מהמבוך.

משחק כדורגל הוא דבר מלהיב ביותר. אך להבקיע פנדלים ממרחק 7 מטר לשוער שהוא רובוט זו משימה כמעט בלתי אפשרית. בעידוד הקהל מתאמץ כל כדורגלן להכניע את הרובוט וזה ממש לא פשוט.

כל המשחקים הללו יוצרים אווירה נפלאה, חברתית ומשפחתית ומגבשים את כולם ומוסיפים להצלחתה של החופשה באילת.

אטרקציות באילת שאסור לכם לפספס

צלילות באילת

כל מי שחולם על צלילה מוזמן ללמוד בעזרת מדריכים מקצועיים וליהנות מהמראות היפהפיים מתחת לפני המים. למי שיש כבר כוכבים ורוצה לקבל דרגה נוספת, החופשה באילת זו ההזדמנות לכך.

טיולי טבע

אפשר לטייל בנוף המדברי והפראי, לצפות בבעלי חיים, להגיע לפארק תמנע היפהפה ולמקומות מדהימים נוספים. בג'יפים, בטרקטורונים, רכבי באגי ועוד.

מומלץ לבקר בגן הבוטני הייחודי שמכיל עשרות צמחים צבעוניים ומפתיעים במתחם מושקע שנעים מאד לטייל בו, להכיר את הפרחים ואת סוגי העצים, השיחים והצמחים. חוויה מרתקת לכל חובבי הטבע המגיעים לאילת.

חופשה נפלאה!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן