פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות לטיול שנתי באילת

אין ספק שטיול שנתי באילת זה הטיול המהנה והבלתי נשכח על כל התלמידים המשתתפים בטיול זה. העיר התיירותית הזו מציעה לנו שפע של אטרקציות ונופים מלהיבים שגם האדישים מבינינו לא נשארים שווי נפש מולם. אז מה לעשות באילת? בואו וקראו על אטרקציות באילת לטיול שנתי בלתי נשכח. אטרקציות מובילות שהן חלק בלתי נפרד מטיול חוויתי באילת.

המצפה התת ימי

זה המקום בו ניתן לחזות במגוון מרהיב ועצום של אלמוגים בתנאים דומים ביותר לסביבה הטבעית שלהם. בעלי חיים ימיים שחיים בסביבה מאפשרת ומתאימה לצרכים שלהם. בפארק ניתן לצפות במספר תצוגות בהם קיימים בעלי חיים ימיים אשר מקום המחיה הטבעי שלהם הוא בים סוף.

בין היתר ניתן לצפות בכרישים, צבים, אקווריום מעגלי ועוד. כמו כן מתקיימת במקום תערוכת אמזונס אשר כוללת בעלי חיים שסביבת המחיה שלהם היא מים מתוקים.

קיימים במקום גם מצפים תת ימיים בהם ניתן לפגוש את הטבע בשיא יופיו ולראות את שונית האלמוגים הצבעונית והמרהיבה.

במקום יש הדרכות במהלך שעות לפני הצהריים. כמו כן קיימת פעילות של מסעדות, קיוסקים, גלידריות. ניתן לרכוש מזכרות ייחודיות ולקחת אתכם את המצפה התת ימי של אילת אתכם חזרה הביתה…

אטרקציות לטיול שנתי באילת

תיאטרון ישרוטל

בתאטרון מתקיים מופע מהפנט מידי ערב. המופע כולל אמנים, לוליינים, רקדנים ואקרובטים מהטובים בעולם.

המופע מלווה במוסיקה סוחפת ותאורה מרהיבה, אימג'ים מהממים ומסך לדים גדול ממדים. כל אלו יוצרים יחד חוויה רב חושית מפתיעה וססגונית.

אחת לשנה עולה מופע חדש אשר מציע חידושים וגיוונים. המופעים הם מבית הבמאי הנודע חנוך רוזן.

שייט בננה

שייט זו תמיד אטרקציה מלהיבה. אך כאשר השייט מתבצע על בננה מהירה זו חוויה בלתי נשכחת. מדובר על שייט על בננה הקשורה לסירה מהירה.

המטיילים יושבים על הבננה ואוחזים בידיות, ונהנים משיוט מהיר ומהנה במים הצלולים של הים האדום. השיט מתאים לכל מי שיודע לשחות והוא נמשך כעשר דקות.

 

שנירקול מודרך

העיר אילת זוכה למוניטין רב בשל הנופים הייחודיים שלה והים הנפלא אשר שומר על טמפרטורה נוחה ומזמינה במשך כל עונות השנה.

אחת הפעילויות המרתקות והמושכות ביותר היא הצפייה בשונית האלמוגים אשר קיימת במפרץ. וזאת מחמת העבודה שזו השונית הטרופית הצפונית ביותר בעולם והיא מכילה דגים ואלמוגים מרהיבים ביופיים.

שנירקול מודרך מאפשר למטיילים לחזות בכל היופי העצום הזה מתוך המים. לקראת הכניסה למים עוברים המטיילים תדרוך על ההתנהלות בתוך המים.

ההוראות כוללות הנחיות בטיחות כמו גם צורת התנהלות שנועדה למנוע הפרעה לבעלי החיים במקום. המשתתפים חייבים לדעת לשחות. הפעילות נמשכת כשעה כאשר כארבעים דקות שהייה נטו בתוך המים ויתר הזמן מוקצה עבור הדרכה.

אטרקציות לטיול שנתי באילת

ריף הדולפינים

פעילות זו מתאימה לאנשים בריאים החל מגיל עשר.

במהלך הביקור יכולים המבקרים לשחות לצד הדולפינים מתוך גישה של כבוד ושמירה על המרחב של הדולפינים. הביקור מתבצע בקבוצות של שלושה מבקרים לקבוצה בליווי מדריך.

המבקרים צוללים בין הדולפינים אשר הם אלו שמחליטים האם הם מעוניינים להתקרב אל המבקרים או להמשיך בשגרת החיים שלהם עם כל הלהקה.

המקום מציע נופים קסומים וסביבה שוברת שגרה. ניתן לנוח בפינות מזמינות על חוף הים ולעקוב אחר הדולפינים אשר משחקים בחופשיות רבה במים של מפרץ אילת.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן