פאנטזי אטרקציות באילת

מקום לערבי חברה באילת

ערבי חברה באילת הם צורך חשוב עבור עסקים הפועלים בעיר הדרומית או עבור עובדים שמגיעים אליה לכמה ימים מרוכזים לצורך גיבוש או למידה.

בשני המקרים המקום האולטימטיבי לכך הוא מתחם funtasy באילת, הממוקם באייס מול, שמציע שפע של אטרקציות המתאימות מאד לגיבוש של העובדים, דבר שייצור השלכות גם בעבודה השוטפת בתום החופשה באילת.

המתחם מציע כמה סוגי פעילויות, וההנהלה בוחרת מתוכן את האופציות המועדפות עליהם לאור התאמתם לעובדים הספציפיים ולגילם.

קולנוע 7D

אחד הדברים שרוב העובדים אוהבים הוא סרט טוב וכשהקהל פעיל בסרט זה חוויה נפלאה. במתחם זה אפשר לראות את אחד הסרטים המוצעים בקטגוריות סרטי מתח, אימה או סרטי פעולה. תוך כדי הסרט המשתתפים חשים שהם נמצאים בתוך הסרט ופעילים בו כמו לדוגמה, הם חשים שהם נוהגים במכונית כיוון שהכיסאות זזים בדיוק בכוון הנסיעה עם הסיבובים בנתיבים השונים, רצים עם הכלב, משיטים סירה או טסים כרגע בטיסה מעל העננים.

כדי להעמיק את החוויה, יש גם תוצרי לוואי כמו לדוגמה, אורות בשלל צבעים המתחלפים באולם, טיפות מים אם יורד גשם בסרט, דגדוגים כיפיים, ריח משכר באוויר ועוד.

לייזר טאג

פעילות עם המון אקשן וצחוק היוצרת תחרות בריאה בין שתי קבוצות של עובדים שכל אחת מהן מעוניינת לנצח את רעותה.

המשתתפים מקבלים הדרכה על הפעילות במתחם, לובשים בגדים ייעודיים ומקבלים רובה פייזר ומגן. הם נלחמים בקרבות בין העובדים בתוך מבוכים חשוכים ומיקומים מסקרנים. מוסיקה קצבית המדרבנת כל אחד מהם לפעולה נשמעת לאורך כל התהליך וכל אחד מהעובדים שוקע עמוק בתוך הסרט והאווירה המסתורית כדי לצבור נקודות במערכות השונות.

כל קבוצה עושה כל שניתן ונלחמת על המקום הראשון, העובדים חושבים על האסטרטגיה הנכונה ומבצעים מהלכים טקטיים להצלחתם, דבר שיוצר גיבוש אמתי בין חברי הקבוצות.

סימיגול

אחד הנושאים שיוצרים התלהבות עצומה הם משחקי כדורגל. כאן נקראים העובדים לבעוט כדורי פנדל ממרחק של 7 מטר לכוון השער. ההפתעה היא שבשער עומד שוער רובוטי שמצליח לעצור כמעט כל כדור שנבעט לעברו. האתגר להכניע את הרובוט הוא מהותי ולא פשוט.

העובדים עושים כל שניתן כדי להבקיע גולים כך שינצחו במהלך הספורטיבי.

קורת הפחד

השימוש במשקפי מציאות מדומה כשהעובד ממוקם על קורה רגילה אך חש שהוא נמצא בפסגת העולם יוצרת פחדים רבים והעובדים נאלצים להתמודד עם החרדה ולהמשיך ללכת על הקורה למרות החשש שיפלו לתהום כיוון שהם נמצאים במרומי הבניין.

כל העובדים נהנים מאד מערב חברה באילת שהוא כל כך שונה, מערבי חברה אחרים.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן